Как евреите дадоха на Америка гей браковете

Автор: Алекс Витославски (Alex Witoslawski)
Превод: Д. Атанасова / Българска легия за защита


Тази статия няма нищо общо с Русия, но я публикуваме тук, спазвайки ангажимента ми да публикувам статии, които открито и честно обсъждат влиянието на еврейските елити, особено когато те са злонамерени, което, убеден съм, често е така.

Отказът на повечето медии да обсъждат влиянието на евреите предизвиква големи проблеми както в страната, така и извън нея. По-обстойно съм обсъдил въпроса в статията си „It’s Time to Drop the Jew Taboo”.

Руската перспектива в тази история е, че Русия, както народът така и правителството, подчертано се противопоставят на посегателството на културния марксизъм чрез гей активизма. Това отчасти е така, защото еврейските елити в Русия имат далеч по-малко влияние в медиите, сред НПО-тата и в правителството. Това е голямата разлика.

Чарлс Баусман (Charles Bausman), редактор

Fash the nation е най-популярният крайно десен подкаст с много широка ежеседмична публика. От значение е той да се слуша, за да се разбере каво се случва в САЩ от консервативна гледна точка. Той освен това има чудесна редовна функция, наречена “The Europa Report”, която се занимава с мигрантската криза.

Откакто гей браковете бяха легализирани през 2015 г., американската публика видя, че хлъзгавият наклон от легалните гей бракове към травестите в дамските тоалетни и обърканите деца, на които се дават хормонални блокери, е реален. И американците не са особено щастливи от това – както се оплака Алиса Розенберг (Allisa Rosenberg) във Washington Post, броят на американците, които изпитват дискомфорт спрямо ЛГБТ-и, се е увеличил за пръв път след 2014 г..

В светлината на това, струва си да се обърнем назад към началото на този хлъзгав наклон и как на първо място бяха легализирани гей браковете.

Интересна гледна тока по темата може да се намери в статия, публикувана през 2014 г. от списанието Tikkun Magazine, озаглавена „Как евреите докараха Америка до повратната точка по въпроса за брачното равенство” (How Jews Brought America to the Tipping Point on Marriage Equality), която дава детайли за това как „активисти евреи събират достатъчно сили, за да задвижат щат по щат доминото на легализирането еднополовите бракове” и как „Евреите могат да претендират за справедлив дял от кредита за довеждане американците до повратната точка за приемането на брачното равенство”.

Това за някои може да звучи като шокиращо антисемитско обвинение, особено за онези християни евангелисти, които изглежда смятат евреите за богоизбрания народ, който не е в състояние да навреди, но тази статия е написана от евреин активист в еврейско списание. Tikkun Magazine е наречен така според еврейската концепция за „tikkun olam”, което на иврит означава „поправи света”.

В статията Ейми Бийм (Amy Beam) обяснява не само как евреи активисти и социални организатори оказват натиск по темата за гей браковете, но също така и как техните победи могат за служат за пример за други въпроси на „социалната справедливост”, което в близко бъдеще вероятно ще включва неща като отнемането на „транс” от родители, които отказват да им позволят да си сменят пола и етикетирането ментално болен сексист, хомофоб или фанатик на всеки, който е с консервативни виждания за сексуалния морал.

Първия урок от борбата на евреите за гей браковете, обяснява Ейми Бийм, е заемането на ясна морална позиция:

„Като излязоха с ясна морална позиция, изхождаща от религиозните ценности и като съгласуваха посланията си на национално и щатско ниво, еврейските лидери спомогнаха за това гласоподавателите, които не бяха сигурни в религиозните обяснения, да бъдат убедени да гласуват за брачното равенство.“

Още през 2007 г. равинът Дейвид Саперстайн (David Saperstaein), директор на Религиозен център за реформиран юдаизъм (Religious Center of Reform Judaism), написа на втора станица на Washington Post: “Стигнахме до момента в американското общество, когато е ясно очевидното – нито моят брак, нито бракът на който и да било, е заплашен от двама обичащи се личности от един и същи пол. Става все по-трудно за религиозните лидери да мислят, че обичащият Бог на вселената не приветства такива предани отношения.“

Промяната в мненията е огромна. Според скорошно проучване, цитирано в съобщение в The Atlantic миналото лято „Дори и сред най-консервативните християнски групи в Америка 51 % от белите евангелисти на възраст от 18 до 34 г. подкрепят гей браковете”. И проучванията показват, че повече от 80% от самите евреи сега подкрепят брачното равенство. Сюскайнд (Susskind) преполага, че евреите прегръщат гей браковете не случайно. „С придвижването напред на историята за брачното равенство в страната” – казва той, „Евреите, като хора, които ценят равенството и гражданските права и имат голямо историческо разбиране за това какво означава да си дискриминиран, са последователно в предните редици на каузата”.

Първо, забележете как тук евреите използват религията за собствените си политически цели. Те знаят, че много християни в Америка, които погрешно и често без да знаят, следват диспенсационалистката теология (вярата в системата на историческото развитие такова, каквото е показано в Библията, състоящо се от серия от етапи в саморазкриването на Бог и плана за спасение – б.пр.), възприемат евреите като единствения свещен народ, като хора, които имат свой собствен завет с Бог. Така че евреите използваха собствения си статус, за да предадат на своите политици от лявото крило мнения от религиозната терминология и след това пробутаха тези мнения като единствения морал за американските християни. За съжаление по-голямата част  американски християни са повече от склонни да го последват. Все пак богоизбраният народ не може да греши, нали?

Това е мнение, което трябва да имаме желание да предизвикаме на фундаментално ниво. Правилният християнски поглед върху света е, че евреите вече не са избраният от Бог народ, те са изгубили своя завет с Господ в момента, в който са се отрекли от Христос и са Го убили.

Второ, отбележете как евреите виждат собственото си влияние в обществото и как те обясняват защо подкрепят леви каузи: „Евреите, като хора, които ценят равенството, ценят гражданските права и имат голямо историческо разбиране за това какво означава да си дискриминиран”. С други думи тяхната подкрепа за левите „социално справедливи” теми като гей бракове, Black Lives Matter, отворени граници и т.нт. не е само политическо мнение – то е наследено в тяхната религиозна и етническа идентичност, идентичност, оформена от положението им на малцинство във всяка страна, в която са живяли повече от 1000 години.

В собствените си очи евреите са предприели кръстоносен поход срещу всички форми на дискриманция, реална или въображаема. И няма значение колко реална е дискриминацията, с която се борят, и.е. дискриминацията срещу транссексуални в дамските тоалетни или непроверените мигранти от радикални мюсюлмански държави, наводняващи Запада.

Такъв е манталитетът не само на малкия еврейски елит, но и на мнозинството редови евреи, както споменава статията по-нататък:

„Отбелязвайки последното проучване на Pew, което показа, че 70% от евреите са гласували и 56 % от тях казват, че да си евреин означава да работиш за справедливостта”, Аби Левин (Abby Levine), директор на Евреската кръгла маса за социална справедливост (Jewish Social Justice Roundtable), написа на 22.11. съобщение в списание Zeeg, че тя вижда подем в еврейското участие и „проекти, занимаващи се с икономическата справеливост, правата на жените и организиране на обществото”. Еврейските организации за социална справедливост са инструктирани да тренират и мобилизират дори повече осланящи се на вярата активисти, които да се задействат при следващите етапи на битката.

„Ние (евреите) носим нова парадигма, различна от типичната за политическия пазар, парадигма на морала”, каза Сюзан Любек (Susan Lubeck) от офиса на Bend the Arc’s Bay Area в Kалифорния. „На това, което е справедливо, правилно и добро, а не само на това, което е политически привлекателно”.

Тук не се споменава, че по-голямата част от евреите гласуват за либералните Демократи, независимо от това дали мислят, че „да си евреин, означава да работиш за справедливостта”. Тяхната подкрепа за левите политики на „социална справедливост” се корени в разбирането им за собствената им идентичност, затова всеки опит евреите да бъдат спечелени за дясното са обречени на провал.

Но да се върнем към същността на статията. Ейми Бийм обяснява друг „урок” от борбата на евреите за гей браковете и други видове социална справедливост в Америка, необходимостта от твърда наземна игра:

„Еврейските лидери и активисти, както на национално, така и на местно ниво” разпространиха вълната от успехи на брачното равенство (като например легализирането щат по щат на еднополовите бракове и победата над движението „Защита на семейството”). „Ние го постигнахме чрез разнообразни малки акции”, каза Зюскайнд. „(Ние трябваше да) накараме равините да подпишат, да накарат лидерите на другите общности да подпишат, да намерят агитатори, да накарат хората да се ангажират с държавното законодателство”. Зюскайнд посочва работата на регионалните еврейски групи като ключова за победата в няколко щата. В това число са Jewish Community Action (JCA) в Минесота, Jews United for Justice в Мериленд, регионалните офиси на Bend the Arc’s в Лос Анджелис и Bay Area в Калифорния.

Щатският сенатор Скот Дибъл (Scott Dibble) от Минесота каза, че работата на JCA „беше много важна” в двете наскорошни битки там – отстраняването на 2012-та добавка към щатската конституция, която забраняваше еднополовите бракове и последващия пасаж от държавния закон, който ги легализира. „От тяхна страна имаше голяма организационна подкрепа”, каза Дибъл. „Подкрепата беше под няколко форми, много от тях много практични и конкретни. JCA осигури място за срещи в няколко различни синагоги, в които започнахме”. Освен оказването на такава материална помощ, Дибъл каза, че JCA „беше истинската ключова сила и ръководител в тази част на кампанията, която разчиташе на това гласът на религията да излезе на предна линия”.

И пак еврейски организации изиграха „много важна” роля в натиска за гей бракове. Така че не, няма антисемитска конспирация.

По-нататък статията споменава няколко други случая, когато еврейски организации са лобирали пред местните си щатски правителства за гей браковете, а също и за въпроси на „икономическата справедливост, като например по-високите минимални надници”:

„В щата Вашингтон JUFU работеше заедно с активисти от десните групи, за да окаже натиск върху градската управа да предвиди на 17.12 гласуване на минимална надница от 11,50 долара.” Членът на Обинския съвет Томи Уелс (Tommy Wells), който сега се кандидатира за кмет с прогресивна платформа, каза „Бях впечателен от организацията на JUFJ за плащането на болнични и минималната надница. Те организираха няколко събития, на които отидох. И те се срещнаха с мен. Оценявам това колко много наясно бяха те относно това, което искаха да се случи”.

Това, което те искаха да се случи беше Общинският съвет да въведе минимална надница, изравнена с тази в съседните окръзи Мериленд, Принц Джордж и Монтгомъри. Така през ноември окръжните съвети приеха същото увеличение от 11.50 долара през 2017 г. вследствие на интензивната организация от страна на JUFJ и други групи. „Ние създадохме много начини за евреите да се свържат със своите представители”, каза Енен (Ennen). „Евреите, както всички други, не непременно се включват особено активно в местната политика. Евреите са склонни доста силно да се ангажират с прогресивни национални политики или кампании от национално значение, но повечето хора, включени в JUFU, никога не са потърсили техния реален октъжен представител. Излиза че”, продължава тя, „избраните общински ръководители не са използвани за лобиране в такава степен, в каквато е лобиран Конгреса. И това не предвижда хиляди телефонни обаждания и подписи за петиции. А те са склонни да изслушат своите избиратели”.

Така че ние свършихме много работа за мобилизирането на хората да направят тези срещи и телефонни обаждания. Това беше единият от начините да победим в окръг Монтгомъри”.

Това осветлява един важен урок, който десният политически спектър трябва да научи – политиката не свършва при избирателните урни.

Забележете как в добавка към гласуването по определен начин, прокарвайки през медиите и религиозните организации определени послания, тези еврейски организации активно са ангажирани в широка скала от масови лобистки кампании. Те окуражават членовете си да звънят и да пишат на своите представители, да участват в петиции и прочее.

Това е нещо, по което дясното крило трябва работи повече. Често ние се задоволяваме да дарим някакви пари на нашите любими кандидати, да гласуваме и след това да си седим вкъщи и понякога да споделяме нещо във фейсбук или туитър. Дори по-лошо, в редките случаи, когато относително добър кандидат като Доналд Тръмп спечели, ние се задоволяваме с това, че не е нобходимо да го последваме, понеже „той вече е вътре”. Но това не е достатъчно.

Точно както тези еврейски лобита, трябва да се научим да почнем да се ангажираме повече с избраните от нас служители на местно, щатско или федерално ниво. Когато трябва да се гласуват важни неща, позвънете на вашия конгресмен, сенатор или окръжен представител. Кажете им как трябва да гласуват, ако искат вашата подкрепа в следващия гласоподавтелен цикъл. Работата е там, че законодателите дйствително ще ви послушат, защото в крайна сметка искат да бъдат преизбрани. И колкото повече обратна връзка имат с избирателите си, толкова по-голяма е вероятността да гласуват, както последните биха искали.

Ако не започнем да се ангажираме по-активно с този начин за масово лобиране, оставяме това да правят групите, които печелят играят без никакво противопоставяне.

Източник: russia-insider.com

Едно мнение за “Как евреите дадоха на Америка гей браковете

  1. Съжалявам че коментарът ми ще бъде изтрит, защото някой юдеин можеше да го прочете, все пак, но юдеинът е туморно образование на земята.

    Статията доказва само едно, че юдеинът е наистина религиозен фанатик с много генетично предавани патологии, като педерастия (справка тората), педофилия (справка тората), психопатии.

    Обърнете внимание на това, че на американските деца се дават хормонални блокери. Да, но не и на юдейските! Тоест педерастията се отглежда. ЗАЩО?! Някой печели от това, нали!

    Въпрос на време е да се стигне до точка на незавръщане за човечеството, чрез легализиране на ПЕДОФИЛИЯТА. Вече има наченки на това. Спомнете си за „Прозорецът на Овертон“! А сега прочетете отново втори пасаж от коментара ми. Тоест, ще могат да насилват НЕ юдейските деца на воля, защото законът ще го позволява, а тората и талмуда си го проповядват. Разбира се ще бъде облечено в „красива“ правна рамка и юдейски думи. Грозната истина няма да се забележи, защото е стартирал процес по превръщането на хората в „добитък“. Образователната система се грижи за това!

    Неграмотни и тъпи животни неспособни да мислят критично, неспособни да задържат вниманието си за дълго време върху коя да е тема, неспособни да се самоорганизират, деморализирани, живеещи ден за ден, полуосъзнати човеци (не хора), живеещи и реагиращи като животни по стаден модел.

    Телевизионните медии и киното, а вече и театърът, вземат активно участие в този процес.

    Но това е процес. Означава, че е необходимо време за да завърши, което означава, че може не просто да бъде отсрочен, но и спрян. А времето за това намалява. Знаете …. „убий проблемът още в зародиш“!

(НОТА: Ще отнеме повече време за преглеждането на коментарите! Бъдете търпеливи, няма да се появяват бързо.) Очакваме вашето мнение по темата, но ви молим да прочетете първо правилата за коментарите.

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.