Коментар за образователната схема

anonymousПрез последните години проблемите в образователната система се изострят. Силен недостиг на учители, неотговарящи на икономическата реалност заплати, неадекватна и несъобразена с новото поколение образователна програма, чести и объркващи промени в съдържанието й.

Сега правителството иска да подлага учителите на психотестове целящи да определят дали са психично здрави и подходящи за служба. Въпросът дали нашите учители са психично болни може да бъде зададен с лекота, както и дали ние като общество не сме полудели да ги оставяме да работят в такива условия имайки предвид, че това положение засяга директно нашите деца, а оттам и нас самите.

Неправителственият сектор, който би трябвало да подпомага и хармонизира работата на учителите на национално ниво, израсна през последните години и разполага със сериозни средства. Организации като „Отворено Общество“ и други ерзаци на „Америка за България“ разполагат със сериозни финансови възможности, които би трябвало да действат за по-добро образование, по никакъв начин не пренасочват средствата си за по-високи заплати на учителите. В тези организации работят хора, които често нямат и един преподаден час на деца и им липсват основни педагогически знания и подход към образованието. Нещата отиват по-далеч от това, защото, разполагайки с достъп до медиите в качеството си на говорители на образователната система, те по никакъв начин не натискат правителството и общественото мнение за по-високи заплати на учителите.

Луди ли са учителите? Сигурно да щом са готови да работят за такива заплати. Луди ли сме ние да си пращаме децата в училищата знаейки положението на учителите – това едва ли някой ще проверява с психотестове веднъж годишно. Ненормални ли са неправителствените организации „работещи“ за образование? Едва ли, съвсем са си наред, защото си знаят цената като образовани хора печелейки по четири пет пъти в повече от един обикновен учител. Явно най-нормални в цялата излудяваща образователна схема са санитарните персонали, които работят за заплати отговарящи на образованието им.

Автор: Иван Баджаров

2 thoughts on “Коментар за образователната схема

  1. Налице е устойчива политика за деинституционализиране на държавните структори с цел по-лесното им приватизиране/закриване, по примера на САЩ, Великобритания и прочие. Плевнелиев не е открил топлата вода. От години се говори, че е време да се преразгледа необходимостта от висшето образование и наука. Големият план е така нареченото разделяне на знанието. Спомнете си проекта Манхатън: всеки работника е овладял само толкова знания, колкото да му позволят да си върши работата.
    Самопровъзгласилите се за елит ще могат да дават ОТЛИЧНО образование на децата си, които на свой ред ще наследяват родителите като управленски елити. Останалите просто няма да притежават експертните знания необходими за коя да е високопоставена длъжност. Също така се цели в определени държави и частни структури да бъде концентрирано цялото познание на човечеството. По този начин цели народи ще живеят в сянката на няколко корпорации. Вижте какво се случи с Африка. Там всички поколения трябва да бъдат прескочени.
    Елиминират се книгите и учебниците с които по-надарените или просто любопитни за знания хора биха могли да се самообразоват до някакво ниво. Дългосрочната цел е всички науки да се изучават в определени частни училища, колежи, университети. Дори мисъл да не напуска тези образователни центрове.

    Нямата представа какво се подготвя!

    Повече от един век се разработват методи за създаване на превъзхождаща раса. Това не е научна фантастика или думи на конспиролог. Започнала преди повече от век от най-богатите чрез близкородствени връзки, като се търсят представители с най-силни гени. Това е СЕЛЕКЦИЯ, която вече не е необходима, защото „законът за щестия ден“ беше приет във Великобритания. Спомнете си, че разрешиха клонирането. Спомнете си и още нещо.

    „Милиони ще умрат в борбата с новия световен ред!“

    Образованието е най-сигурната спирачка срещу хегемонията на държавите и корпорациите.

  2. Учителите милеят за България!

    Затова продължават да дават всичко от себе си, за доброто на всички нас! Съвсем логично и закономерно е да бъдат нападани от простолюдието и онези, които имат интерес да няма България, да няма образовани сред нас! Един от тях е Росен Плевнелиев:
    „Ние доказваме, че не е нужно да имаш висше образование, за да може да работиш!“, и това е президентът на Република България, мили събратя! Думите му са от откриването на новата 2016-2017 учебна година в техникума по механоелектротехника. Срам! Срам!

    Доколко в съвременната история на България може да се говори за обективност в преподаваното по история, а и другите учебни предмети – може да се спори. Могат да бъдат прочетени достатъчно материали на страниците на анонимните. Но за да различаваме истината и да можем да се борим срещу неправдата е нужна именно онази „лудост“, упоритост, вяра и правилна оценка на същите тези будители!

    Незавидното положение, в което са поставени българските учители изостря сетивата им, държи ги будни, на щрек. Те са истинските патриоти. Лесно могат да бъдат различени търговците на знания и слабите в професията – не са нужни прегледи затова, а и прегледите не дават оценка върху тези аспекти от поведението. Черни овце винаги е имало… знаете също и думите на Ботев!

    Дръжте България, скъпи учители! Днес тя е във вашите ръце! Не се предавайте, делото ви е правилно!

    С вас съм!

Очакваме вашето мнение по темата, но ви молим да прочетете първо правилата за коментарите.

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s