Джордж Сорос, eвробюрократите и битката за умовете на децата ни

За масовото поамериканчване и новите възпитатели на българските ученици – евробюрократите и  Джордж Сорос 

20150328-24

Петък е, няма много колеги. Няколко първокурснички вървят срещу мен и озаряват иначе мрачния коридор в СУ. Подминавам зала „Америка за България“ и продължавам по пътят си.

В същото време, на десет минути оттук, полицаите отново протестират в защита на отпуските, 20-те заплати накуп при пенсиониране и тн., въпреки че в същото време социалния министър, Калфин, ги увери за пореден път, че „няма да има нито един оскубан полицай“.  В новия бюджет – този за 2016 година МВР ще получи с 350 млн. повече спрямо 2015 г.

В този момент премиерът-каратист, тенисист, футболист и върл фен на Карл Май запознава еврокомисаря по образованието, младежта и културата – Тибор Наврачич с новия закон за училищното и предучилищно образование и със задоволство подчертава, че всичко, което комисията на господин Наврачич е препоръчала е изпълнено.

Тръгвам си от Софийския университет към къщи. Голяма част от София е блокирана – имало празник на…американските морски пехотинци. На две пресечки от нас кафенето отново е пълно с млади хора – да, петък е, но пък си е работен и учебен ден, но карай. До кофите за боклук пред кооперацията ми отново онзи мистериозен съсед е решил да остави няколко книги. Е, поне не ги е хвърлил директно в боклука.

Започвам да си мисля.

На кого пречи Философията, че почти ще я премахнат от учебния план? И наистина ли соросовото „Отворено общество“ е тъй загрижено за децата на България, че освен, че финансира няколко бг-университета сега е решило и да изготви учебникът за новия предмет по гражданска култура, именно заради който почти няма да се учи философия в училищата?

И редом с далаверките, заменките, контрабандата, лобизма, енергетиката, еврофондовете и всичко, от което може да се краде, родните политици решиха да се занимават с образователната система? Те пряко не печелят нищо каквото и да променят. Например, махането на „Опълченците на Шипка“ няма да им донесе финансови облаги. Но пък очевидно става дума за продължаване на течащата от 26г. насам подмяна и обезличаване на българската нация. И тези усилия трябва да се насочат към младите, учениците. Още от най-крехка възраст. Те не бива да четат определени произведения на Ботев, Смирненски и Вапцаров и най-вече да взимат пример от тях. Те са се бунтували. Били са недоволни от социалните (и не само) несправедливости и то не само в България, а в целия свят. Те не са били добрите граждани, на които „Отворено общество“ ще учи децата как да бъдат! 

И ако управляващата безумна коалиция (която очевидно включва и ДПС и то като много по-важен партньор от т.нар. „реформатори“, АБВ и ПФ) склони да остави часовете по физическо, то за философията, литературата и изкуството няма да отстъпи. Още през първия си мандат от ГЕРБ започнаха да пренареждат и махат цели автори и техни произведения. През 2013г. управляващите решиха да въведат програмата с благородно име „За по-добро образование“. Какво разбираха те обаче под „по-добро образование“? Именно:

отпадна цялата публицистика на Христо Ботев (как биха допуснали Оруелските демократи отвъд океана робите в колонията да четат публицистика, в която се казва, че „Всяка власт е съзаклятие срещу народа“?!), но и велики стихотворения като „Майце си“, „Делба“, „Елегия“, „Борба“ и дори „Хайдути“. Махнаха и едно от най-добрите стихотворения на Никола Вапцаров – „Вяра“. Разбираемо, той е комунист и не се вписва в евроатлантическите ценности, които както разбираме от телевизията, изповядваме с цялото си сърце и душа. По тази причина и за да не се мръщят евроатлантическите ни партньори от Турция сега махаме и „Опълченците на Шипка“. Странно е мълчанието на наредилите се около народната трапеза „патриоти“ на Валери Симеонов и биещите се с треторазрядни актьорчета в НАТФИЗ атакисти. Къде ли са и онези „студенти“, които окупираха СУ преди година-две? Същите тези се оказаха храненици на соросовите и американските фондации. Повечето вече се уредиха – кой тв-водещ, кой общински съветник. Какво им пука на тези „студенти“ за българското образование…

Излиза, че някакви европейски бюрократи и организации като „Отворено общество“ ще решават как да бъдат възпитавани българчетата и какво да учат. Може би оттук идват и парадокси като писанията в онзи прослувут учебник, от който четвъртокласниците разбират, че „Левски е арестуван от полицията“, а САЩ били първи радетели за българската независимост. Тук вмененията са ясни: да се омекоти ролята на тогавшната Османска империя за това, че е убила един разбунтувал се срещу нейното робство велик българин, тъй като Турция днес, както иронично подметнах, е наш евроатлантически партньор, както и да се измисли някаква роля на новия Голям брат отвъд океана в борбата на българите за независимост и освобождение. Безспорният принос на Русия за това особено дразни.

Философията е майка на всички хуманитарни науки. От нея идва всичко. Учейки се да мисли и да познава мъдростта и стремежа към интелектуално и духовно съвършенство човек става критичен и лесно отсява и вижда лъжите на управляващата класа. От философията идва правото – юридическо и гражданско, от философските и етически норми идва и гражданската култура. Но явно трябва Джордж Сорос да ни каже как да бъдем добри граждани и кое е правилно и кое не чрез огромния брой от медиите, които щедро финансира.

Европейските книжни плъхове пък ще ни казват кои автори и произведения от българската литература да учат децата ни. Сигурно докато удрят грамадните си тумбаци в бюрата. Или докато американски танкове влизат в двора на ОДЗ „Слънце“, а пиян британски войник шамари поредното дете в Сливен, тъй като „му се присмяло“. Или докато американски бойни самолети пикират над главите на младо и старо на събора в Рожен.

Десетки страници няма да ми стигнат, за да давам примери и да разсъждавам. Бих заключил само, че в се води битка за нашето обезличаване като народ, като култура, език и религия (която особено дразни родните евроатлантици, тъй като сме част от източноправославната цивилизация). Нашата отговорност като родители, или бъдещи такива е, да възпитаме децата си, така както нашите родители възпитаваха нас и смея да твърдя и без евробюрократчетата и господин Сорос станахме стойностни хора, да ги запознаем с Ботев, Смирненски, Вазов и Вапцаров, ако ще тотално да ги махнат от учебниците. За 1300 години сме се съхранили като народ. Мисля, че сметките и този път ще им излязат криви.

И накрая ще припомня една мъдрост на древните японци, която гласи, че войнът трябва да държи в едната си ръка книгата, а в другата мечът. Едното не може без другото.

Източник: alterinformation

4 thoughts on “Джордж Сорос, eвробюрократите и битката за умовете на децата ни

  1. Ще си позволя тук да копирам един мой стар коментар, който добре пасва и на тази тема.

    Причината за днешното състояние на България е тази, че страната ни е поробена, колонизирана. Послушайте малко руския депутат Евгений Алексеевич Фьодоров (в Ютюб) и ще разберете за какво става въпрос.

    Страна, която е колонизирана, няма как да не бъде управлявана от колонизаторите, тоест, от поробителите. И естествено, колониалното правителство на поробената страна не е суверенно, национално правителство. То няма нищо общо с народа и с неговите интереси. Напротив, то прави всичко възможно, за да експлоатира народа в угода на колонизаторите. Това е елементарна система – така е било винаги в света на юдео-англосаксонската (западната) цивилизация. И винаги ще бъде така, нищо не се е променило.

    Проблемът е в това, че колониалната система има много органични инструменти, осигуряващи безпроблемната експлоатация на колонизирания народ.

    Много важен, ключов елемент на колониалната власт е медийната пропаганда (мозъчните промивки). Целта е народът да бъде доведен до такова безмозъчно, овчоподобно състояние, че изобщо даже да не си дава сметка, че е колонизиран и поробен. Напротив, той трябва да възприема положението си даже със задоволство (!) – всички неща точно на обратно, надолу с главата. Народът трябва да счита робството за „свобода“, диктатурата – за „демокрация“, феодалната зависимост – за „прогрес“, ограбването – за „стопанска инициатива“, и т.н., да не изброявам. Поробеното овчелюдие трябва да възприема околния свят като отразен в някакво криво и вдлъбнато огледало, което обръща всичко наопаки.

    Медийната пропаганда се грижи за това и именно по тази причина медиите са всъщност най-важният инструмент на колонизатора, те са неговата ПЪРВА власт. Както виждаме, в нашите колонизирани страни, пропагандата работи безотказно. Народът е безволен, тъп, полуграмотен, елементарен, порочен, безгласен, объркан, развратЕн, дезорганизиран, политически импотентен, накратко – напълно безпомощен.

    Друг важен инструмент е образованието. Не случайно веднага след колонизирането на страната първата работа на поробителя е да започне „реформи“ на образователната система. Тя трябва да бъде лишена от нейната възпитателна функция и трябва да престане да произвежда мислещи хора. Трябва да започне да щампова елементарни, полуграмотни и примитивни изпълнители. Най-добре би било, ако те са и хора развратени, егоисти и социопати. За целта се работи по „половата просвета“ на учениците, в образоването се налагат „прогресивни методи“, използващи психопрограмиране и пр., масово се налага решаването на тестове (за време), за да се стимулира тъпото наизустяване, а не творческото мислене… и много много други неща – в цяла, подробно разработена и много сложна (деструктивна) система.

    Спрямо управлението на страната се подхожда системно, още от самата конституция! А впоследствие и в цялото законодателство, та чак до подзаконовите актове. Навсякъде се залагат механизми, които не допускат до политическия живот и особено до реалната власт никакви хора, които не са вече лоялен (!) елемент на колониалната система. Ако не сте предварително филтриран национал-предател, вие просто няма да получите тези ресурси, които са ви необходими, за да стигнете до парламента, а оттам и до изпълнителната власт.

    В обществения живот се налага мрежа от изкуствени (външни) „обществени“ организации (т.нар. НПО-та), които обслужват интересите на поробителя. Те се занимават с налагане на деструктивни и измамни идеологии, с манипулиране на хората, с разузнавателно-аналитична дейност, с активна намеса в обществения живот, даже с т.нар. „активни мероприятия“. Тоест, това са агенти на колонизатора, които имат за цел да изместят от обществения живот истинските, естествено възникващи обществени организации и сили, да подменят волята и гласа на народа, да му „обяснят“ какво той „иска“ (или „трябва да иска“) и т.н. и пр.

    И това далеч не са всички механизми на „меката сила“, с която колонизаторът държи в подчинение поробения народ и експлоатира страната. Но може би, тези са най-важните. Да не засягам конкретно финансовите и икономически механизми, чрез които се осъществява самото източване на страната, образно казано, изпиването на нейната кръв.

    Ето защо, между действията на народа и действията на правителството не може да има съответствие. Това е така просто поради една елементарна причина: ЛИПСАТА НА СУВЕРЕНИТЕТ. Или иначе казано, поради РОБСТВОТО.

    И тук не трябва да бъркаме две неща: класовата експлоатация на трудещите се и колониалната експлоатация на народа. Едното и другото протичат едновременно. Борбата срещу едното и другото си има своите специфични методи, които могат да се комбинират и често се припокриват. Но могат и да са различни. И приоритетите могат да са различни. Обикновено пръв приоритет е националното освобождение (възвръщането на националния суверенитет) и едва след това е уместна и става възможна някаква революция, променяща обществено-икономическата организация на обществото.

    • Здравейте, а къде остава свободната човешка воля?
      Могат ли медиите насила да карат хората да продължават да поддържат системата, която ги мачка и от която така се оплакват?

      • Да, могат! И те (медиите) точно това правят! Та това е всъщност тяхното основно предназначение!

        Тук ключовата дума е „насила“. Медиите правят така, че да няма насилие. (Насилие няма, има „само“ лъжа и подвеждане.) Просто чрез своята пропаганда медиите убеждават хората съвсем доброволно и убедено да извършват самоубийство.

        Разберете, един умствено болен човек може да прави невероятни неща – такива, които явно му вредят, а може би даже го убиват…

        Медиите разболяват здравия разум на хората. По този начин те не отнемат свободната воля на хората, те само я подхлъзват и по този начин я насочват. Защото волята зависи от убежденията, а те пък – от информацията.

        Медиите отнемат на хората способността за обективна преценка на обстоятелствата и събитията, като ги заливат с манипулативна информация, т.е. дезинформация. (Или иначе казано, с лъжи.) Така у хората се формират идиотски – неверни, необективни убеждения. Тези убеждения създават неправилни, болни ценности, които предизвикват самоубийствени стремежи. Едва след това свободната воля се включва и отива да обслужва тези стремежи.

        (Библейската сценка – с греха на Адам и Ева, когато послушват Змията, е прекрасен пример.)

Очакваме вашето мнение по темата, но ви молим да прочетете първо правилата за коментарите.

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s