Обстоятелствата около разбилия се Боинг 777 на малайзийските авиолинии край Донецк

На 17-ти юли, самолет на малайзийската авиокомпания „Малайзия Еърлайнс“, полет 17 (MH17/MAS17), извършва редовен международен полет по линията Амстердам – Куала Лумпур. Според съобщение на авиокомпанията самолета „Боинг 777-200ER“, изчезва от радарите на авиодиспечерите, летейки над източна Украйна. Преди да навлезе във въздушното пространство на Русия, самолетът започнал да се снижава, в 17:20 московско време, самолетът е трябвало да навлезе в руското въздушно пространство. Малко след това отломки от него са открити горящи близо до село Грабово, Донецка област. В социалните мрежи се появяват видео кадри от разбилия се Боинг.

Снимки във Facebook (ВНИМАНИЕ 18+)
Место падения Боинга. (фото, видео, 18+)

Ukraine-Plane_2980965b

Непосредствено в същия този район вече няколко месеца се води война срещу руско езичното население. Силите на „АТО“ (така наречената „Нацгвардия“ и украинската-ционистка армия), ежедневно атакуват блок постовете на опълчението, но също така и жилищни квартали, при което до момента по неофициални данни са загинали повече от четири хиляди цивилни. Постъпилата информация за сваления самолет е, че няма оцелели, всичките 295 души на борда (280 пътници, 15 членове на екипажа) са загинали. Малко след катастрофата, Вашингтон и Киев, задействат своите пропагандни машини, обвинявайки Русия и в частност опълченците от югоизточна Украйна за свалянето му. Двадесет минути след катастрофата украинския Съвет за Национална Безопасност и Отбрана обявява, че опълченците разполагат със средства за сваляне на високо летящи цели. Като до този момент няма потвърдена информация опълченците да са разполагали с оръжие, което може да порази цел летяща на височина 10 км. Оръжията, с които разполагат и с които атакуват военните изтребители на украинските военно въздушни сили, са ПЗРК – Игла (9К38), които могат да поразяват въздушни цели на височина едва до 3500 метра. Жители живеещи в региона, където пътническия самолет се разбива, свидетелстват, за това че Боингът е бил следван неотлъчно от изтребител на украинските ВВС, за което по-късно и Министерството на Отбраната на Русия потвърждава, че по времето, в което пътническия самолет е бил над югоизточна Украйна непосредствено преди падането си, е бил следван от изтребител, вероятно Су-25, движещ се на разстояние от три до пет километра от пътническия самолет. По думите на ген. Андрей Картополов, началник на Главното оперативно управление на руския Генщаб, Су-25 може да достигне височина до 10 000 метра. „Той е въоръжен с ракети въздух-въздух Р-60, които могат да поразяват цели на разстояние до 12 километра и гарантирано до 5 километра“.

Минобороны РФ: рядом с «Боингом» находился Су-25 Украины

Нека се върнем на събитията предшествали свалянето на самолета. Малко преди свалянето на полет MH17. Петрo Порошенко заявява, че ще промени тактиката на „анти-терористическата“ си операция и ще се постарае да привлече чуждестранна войска.

Порошенко меняет тактику

30.06. „В Донецк опълченци превземат войскова част ПВО на украинските въоръжени сили. По решение на командира, всичката техника е изведена от строя и тя не работи. На опълченците е оставена само територията, в частта А1402 се намира зенитно ракетен комплекс „Бук“, но той не работи“. Информация от украинска медия: В Донецке боевики заняли часть ПВО, военные успели вывести из строя аппаратуру, – СНБО

На 14.07 сателитни снимки регистрират транспортирането на самоходен зенитно-ракетен комплекс земя-въздух 9К37 „Бук“ със среден обсег, срещу позициите, където са намират опълченците. Снимка № 2 на около 8 километра северозападно от Луганск, е разположена ПВО радиолокационна станция. На снимка № 3 се вижда стартирането на системата „Бук“. От този район са направени сателитни снимки и от 17 юли. Обърнете внимание на снимка №4, в този ден пусковата установка липсва. На снимка №5 се вижда, че преди обяд на този ден в района на населения пункт Зарощинское, което се намира на 50 км източно от Донецк и на 8 км южно от Шахтьорск е разположена батарея „Бук“.

На 16.07, части на 79-та и 24-та въздушно преносими бригади, цялата 72-ра отделна механизирана бригада на украинско-ционистката армия, батальоните на нацгвардията „Азов“ и „Шахтьорск“, попадат в капан устроен от опълченците. Киевската хунта изпраща три щурмови изтребителя „Сухой“, един от които същия ден бива свален от опълчението, за което и потвърждава ръководителят на информационната служба на народното опълчение на Донбас – Владислав Бриг: ТУК

Отново на 16.07, в близост до Донецк, периметър контролиран от украинската-ционистка армия. Военният телевизионен канал на Украйна, показва видео репортаж за „АТО“, на които кадри ( на 4:50 ), несъзнателно показват ракетно зенитен комплекс „Бук“ в действие, с работеща радиолокационна станция. Източникът на това видео, както вече споменах, е военният украински канал!

На 17.07 по информация на ИТАР-ТАСС в центъра на район Донецк, е бил предислоциран дивизион със зенитно ракетен комплекс „Бук“ на въоръжените сили на Украйна. Тук: Источник: в район Донецка в среду был перебазирован дивизион ЗРК „Бук“

Странното е, че Боингът е бил свален тогава, когато украинската армия започна да отстъпва и претърпява сериозни поражения и на фона на изказването на Порошенко, че на всяка цена ще доведе чуждестранни войски на своя страна. Какви чуждестранни войски? Натовски? Странно е, че пътническият самолет се е отклонил от маршрута си, преминавайки през зона на бойни действия. Пилотите на пътнически самолет Dreamliner на Air Indiа, който е летял на 90 секунди зад полет 17 на малайзийските авиолинии заявяват, че са чули украинският въздушен контрол да заповядва на обречения самолет да смени курса си минути преди MH17 да бъде свален. Times of India съобщава, че минути преди катастрофата, пилотите на Air India са чули въздушния контрол да дава „директно трасе“ на MH17. Указание за пилота да лети в права линия, вместо да следва обичайния маршрут, който наподобява зигзагообразно движение, което следва наземните насочващи маркери от една точка към друга.

Air India flight was 90 seconds away when missile struck Malaysia Airlines Flight MH17

До този момент от украинска страна не са представени записите от разговора между авиодиспечера и пилота на злополучния MH17. Вероятната причиа за мълчанието от страна на Киев, са данни в записа, уличаващи действията на така наречената „АТО“, при която е бил свален полета MH17. От тук изложената информация, както и от украинска страна, до момента на свалянето на MH17, никъде не се съобщава че опълченците разполагат с ракетно зенитен комплекс „Бук“, който работи и може да бъде използван, но доказателства за наличието на такива ракетно зенитни комплекси от страна на украинско-ционистката армия, разположени в Югоизточна Украйна, срещу позициите на опълчението са налице. Тук идва моментът да се зададе въпроса, кой би имал интерес от промяната на курса на пътническия самолет на малайзийските авиолинии, полет MH17 и последвалото му сваляне? Силите на опълчението в продължение на месеци отблъскват настъплението на силите на „АТО“, превъзхождащи ги по численост и въоръжение. Ежедневно по цивилното население от региона, силите на украинската армия, използват минометен и зенитен артилерийски огън, опълченците изпитват трудност срещу численото й превъзходство. Какъв би бил техния интерес да свалят пътнически самолет, летящ над региона, в който се водят бойни действия и не рядко са обкръжени от войсковата мощ на украинската армия?

Истината е, че точно това най-малко им е нужно в момента, защото би било причина Порошенко да изпълни заканата си, че ще въведе натовски войски в провежданата от него „АТО“, привличайки на своя страна общественото одобрение, не само в Украйна, но и във всички западни страни, които и без това обвиняват силите на опълчението в тесни връзки с руското военно министерство и хвърлят обвинения по адрес на Путин, че конфликтът в Югоизтока е дирижиран от Кремъл. На 22.07.2014 г. в района на катастрофата започва претърсване за отломки от самолета, които ще помогнат за възстановяване на обстоятелствата довели до трагедията. Работата в зоната на катастрофата е рискована, въпреки обещанията от Киев, украинските подразделения продължават да обстрелват територията, на която са останките от самолета. Въпреки това експертите от Малайзия, с помощта на силите на опълчението, достигат мястото на катастрофата, за да могат да продължат работата си. Украинските власти правят всичко възможно, за да не допуснат авио-експертите до мястото на катастрофата, използвайки артилерийски огън.

На месте катастрофы „Боинга“ сегодня работали малайзийские эксперты

Миссия ОБСЕ: ополченцы оказывают полное содействие расследованию причин катастрофы Boeing

На същата дата се осъществява и предаването на черните кутии от страна на опълченците на малайзийските специалисти: ПЕРЕДАЧА «ЧЕРНЫХ ЯЩИКОВ»

Представители на разузнаването на САЩ, на специален брифинг правят редица сензационни изявления по повод катастрофата на Боинг 777. Държавният департамент и президентът Обама по-рано обещаха да публикуват данните от разузнаването, които според тях „Сочат че MH17, който се разби над Донецк, е бил свален от опълченците и Русия“. Такива доказателства така и не биват оповестени. Вместо това разузнаването на САЩ заявява, че „Не разполага с доказателства, които да сочат съпричастността на Русия, в свалянето на малайзийския Боинг“.

Разведка США признала невиновность России в катастрофе „Боинга-777“

Госдеп США: нет подтверждений, что ополченцы сбили Boeing 777

If Russia is behind MH17 crash, where’s the evidence? – Defense Ministry

Появяват се версии от различни страни, за това че MH17 е свален от ракети Р-60, за близък бой, клас „въздух-въздух“, изстреляни от украински изтребител Су-25:

Ukrainischer Pilot gibt Abschuss von MH17 zu

Парчета от самолета на полет MH17 носят следи, приличащи на удар от ракета

Эксперты: Boeing был сбит украинским Су-25 и должен был упасть на территории России

На 25.07.2014 г. се прокрадва информация в общественото пространство, че в деня на падането на Боинга, в региона са провеждали учение на ПВО на Украйна, използвайки РЗК „Бук“. Източникът потвърждава, че в тренировката са участвали два Су-25, занимаващи се с въздушно разузнаване. Единият от които (по неговите думи) се е оказал в зоната на възможно поражение на зенитно ракетния комплекс „Бук“. Системите за навигация следели изтребителя, вземайки го на прицел. Предполага се, че маршрута на пътническия самолет и този на Су-25 са се пресекли на екрана в една точка, но не става ясно каква е причината за реален запуск на ракета. Систематизирайки тези факти (до трагедията и след това) изложихме възможните причини за свалянето на пътническия самолет на малайзийските авиолинии, който най- вероятно е трябвало да послужи, като основателна причина, за въвеждането на натовски войски на територията на югоизточна Украйна, а защо не в започването на нова световна война. Война целяща да „възроди“ икономиката на една западаща империя, за сметка на набиращата сили Руска икономика.

СТРАННИ ОБСТОЯТЕЛСТВА

Излагайки всички горепосочени факти, не споменахме други, които няма как да не са озадачили, всеки който е следил новините около катастрофата на полет MH17. Намерените на мястото на катастрофата паспорти на пътниците са събрани на едно място, някои на които се виждат дупки, тоест тези паспорти са перфорирани, което би следвало, че те са недействителни:

Очень странный самолёт
Упавший на Украине Boeing-777 был подставным

Видно от кадрите, заснети непосредствено след катастрофата, всички паспорти са съвсем нови, сякаш никога не са били в употреба и събрани на едно място в самолета, на някои от тях се виждат, както споменахме по-горе, следи от перфориране, което се прави при обявяването на даден паспорт за невалиден (разбира се това може да е станало в последствие, но няма как да се обясни тяхното перфектно състояние след падане от 10 000 метра и то при ясни доказателства, че е имало горене в самолета). Още един странен факт, на самолет, извършващ полет в продължение на осем часа, с близо триста пасажера, не е открита никаква храна. Не става дума за наличие на безплатна храна или такава, която се заплаща задължително при ниско тарифните полети, а за абсолютно отсъствие на храна:

Странности… На Малазийский Боинг не загружали еду

Министърът на отбраната на Донецката народна република, часове след катастрофата, изказва мнение, че част от пасажерите на полет MH17 са били мъртви и то дни преди катастрофата: „По данни на хората, които събираха труповете, значителна част от труповете са били в напреднал стадии на разложение“, за което трябва да се изкажат съдебните експерти.

Стрелков: На борту Boeing-777 были трупы еще до аварии

Един аудио запис с разказ от присъствали на мястото на катастрофата разказват как малко след катастрофата от труповете миришело на разлагаща се плът:

Ще Ви запознаем и с една статия, превод на руски, от холандския ежедневник Frieschdagblad. В статията се разказва как журналист на ежедневника се отправя към малкия град Моникендам За да се срещне с роднините на загинало в катастрофата момиче. В този град е родена една от загиналите пасажерки от разбилия се над Донецк, Боинг 777 – 17-годишната Петра Маас. Журналистът пристигнал в градчето и дълго се колебаел как да започне разговора с покрусените от скръб родители на момичето. Решил се и позвънил на вратата. Вратата отворила много възрастна жена. Тя го попитала какво желае, при което холандският журналист попитал дали тук е живяла Петра Маас и предположил, че това е нейната баба. Изразил съболезнования на възрастната жена, а тя замръзнала и дълго го гледала. Жената отвърнала – „Да, тук живееше моята сестра Петра Маас, но тя отдавна не е между живите и навярно скоро ще се срещнем на небето…“ Журналистът не можел да повярва. Оказало се, че сестрата на възрастната жена е починала 1945-та година. Преразказваме тази история, звучаща по-скоро като приказка или налудничава теория на конспирацията не за друго, а защото обстоятелствата около катастрофата са изключително странни. Защо точно тази история, чийто превод на руски е от 20-ти юли: В это трудно поверить... и посочен линк към оригиналната статия: Fryslân leeft mee met nabestaanden ramp, която връзка на 23 юли не съществуваше. Щяхме да подминем всичко с насмешка, приемайки го за плод на болна фантазия, но решихме да погледнем в архива на холандския ежедневник, прегледахме изминалите дни и установихме, че във всеки един ден, без неделя, архивът е активен и ежедневно в него има по три-четири статии. На 18-ти юли (Петък), същият този архив е активен, но излиза съобщение, че не са намерени никакви статии от този ден. До тук също нищо особено, освен че до момента във всеки един ден, без неделя са писани статии и точно в този нищо не е публикувано. Докато не пуснах несъществуващата връзка със статията в Google, който го индексира, при опит да заредя кешираната версия на публикацията, се оказа че и тя не се пази… Но Google бе индексирал нещо много важно, датата на създаване на връзката, под която пишеше „от преди 5 дни“, тоест 18.07. Днес на този линк (връзка) се намира статия от следващия ден 19.07. Би било редно всеки да се запита, кому е угодно публикуването и тиражирането на подобен род статии, кой би спечелил от нея? Привидно никой, но тогава нека си зададем въпроса, кой би спечелил ако тази статия е публикувана от някой и след това мистериозно изчезне?

За финал, ще споменем информацията, която се тиражира, че една не малка част от пасажерите на разбилия се Боинг, са създали своите профили във Facebook, на една и съща дата, че не малка част от пътниците са били експерти по СПИН. Ще споменем и мистериозно изчезналия от радарите на 8-ми март тази година самолет на същата авиокомпания – Полет 370, извършващ полет от Куала Лумпур до Пекин, за който и до днес не се знае нищо и каква е съдбата му. Това бе същият модел Боинг, като този, който се разби над Донецк, Боинг 777-200ER. Дори бордовите им номера са толкова близки: Бордови номер на MH370, изчезнал на 08.03: 9M-MRO Бордови номер на MH17, разбил се над Донецк: 9M-MRD. На Вас оставяме да сглобите пъзела от края на статията, защото едва ли ще бъде огласено някога, какво в действителност се е случило и каква е била главната цел на този полет. За нас си смятаме, че причините за падането му са две, едната е явната, която изложихме в началото, при другата обстоятелствата са прекалено странни.

28.07.2014

Очакваме вашето мнение по темата, но ви молим да прочетете първо правилата за коментарите.

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s